Recensioner påväg.

Kommande recensioner kommer bestå av de böcker som jag nyligen skaffat eller lånat på biblioteket. Den här vändan är det följande:

Flyga Drake av Khaled Hosseini
Svanen och Eldfågeln av Patricia A. McKillip
Dr Jekyll and Mr Hyde av Robert Louis Stevenson

Så jag ber er, ha tålamod. Recensionen av Flyga Drake bör dyka upp inom ett par dagar men recensionen på Dr Jekyll & Mr Hyde kan dröja ett litet tag då jag fått tag på den engelska upplagan och sparar den tills jag har gott om tid.

Andra nyheter: Nya böcker kommer att lånas senast nästa vecka, en ny lista kommer då läggas upp. 
                        Jag överväger möjligheten att ha en klassiker-vecka då böcker av Kafka, Strindberg och dylikt
                        kommer läsas och recenseras.

Har du några boktips? Skriv en snabb kommentar så kommer jag göra vad jag kan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0